Pagina's

maandag 16 november 2015

Overwinteren...

Toen ik vrijdagavond even naar het compostvat ging, zag ik tot mijn verbazing een egel! Hij (of zij) paradeerde door onze tuin en ik probeerde een foto te maken.
Toch wel bijzonder om zo'n beestje van dichtbij te zien, daar word ik echt gelukkig van...
Zaterdagmiddag liet hij zich weer een keertje zien! Dus maakten we nog eens wat foto's bij daglicht.

En vanmorgen was hij er alweer voor de derde keer. Ik ben hem gevolgd, want ik wilde graag weten waar hij zich gaat verstoppen om te overwinteren.

3 opmerkingen:

  1. Ja die zie je niet vaak meer
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo leuk!! Ik vond er laatst ook een in onze tuin. Alleen zo jammer, hij had de rand van de vijver niet gezien en was er in gevallen en verdronken. Bah, was echt naar om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...