Pagina's

vrijdag 20 november 2015

Dotty's delicatesse aardappeltjes...

De leuke patchworkwinkel 'Quilt it & Dotty' is verhuisd... naar Overloon!
Gisteren en vandaag was de opening van haar nieuwe winkel.
Een goede reden om nog eens een ritje te maken door Nederland.
En wat bracht ik mee?
Patatjes...
Naast de patchworkwinkel is er ook een groot aardappelbedrijf van Dorry haar man!

Het is een erg leuke winkel geworden, fijn ingericht!
In hun woonhuis kon ik even genieten van een lekker kopje koffie met een stukje taart.
De woonkamer en keuken zijn mooi ingericht. Er hing een super mooie 'antieke hexagonquilt' in de woonkamer!
In de keuken stond een Aga-fornuis, wat ik ooit ook graag zou willen.
Zo het was maar een kort bezoekje, maar wel héél fijn.
Ik hoop binnenkort nog eens terug te gaan voor een workshop...

3 opmerkingen:

  1. Oh, jij had die prachtige huisjesquilt bij je, toch? Wat leuk dat je zo genoten hebt, ik heb genoten van jouw huisjesquilt! Heel veel succes en plezier met doorquilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig berichtje... 't Is net of ik er nu ook ben geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jij bent er al geweest, hoop er ook snel eens naar toe te gaan!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...