Pagina's

donderdag 26 november 2015

Bernadette 'hype'!

Zelf voelde ik niet zoveel voor de 'oversized' gebreide vesten...
In september kocht ik een breitijdschrift van de Veritas, met daarin een meisjesvest.
Dat leek me wel iets voor mijn kleine meid.
Het breien ging super vlot met breinaalden 10 mm voor de boord en 15 mm voor de rest!
In elkaar naaien gaat meestal wat minder vlot...
Ik moest er gewoon eens aan beginnen!
En dat deed ik dan eindelijk, zaterdag was de vest klaar.
In dat boekje stonden nog wel leuke vesten en truien.
Mr. Ullizee krijgt ook een gebreide vest, maar die is nog niet klaar...
De trui wordt met een rondbreinaald gebreid, best wel aangenaam.
Ik ben bijna aan de armsgaten en heb dus nog wel wat werk!

2 opmerkingen:

  1. Super tof, ze staat er geweldig mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanuit Zweden wensen wij, jullie een heel gelukkig Nieuwjaar en een heel gelukkig en gezond 2016

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langs komt en jouw reactie waardeer ik enorm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...